Mere end debet og kredit
Selvom bogholderi og lønadministration fylder meget i min kalender, så hjælper jeg også mange af mine kunder med forskellige administrative opgaver.
Den helt store fordel for dig som kunde er, at jeg i forvejen kender virksomheden i takt med at jeg løser opgaver indenfor bogholderi og lønadministration.
Helt konkret hjælper jeg mine kunder med administrative opgaver som:
Diverse indberetninger til DI, DA, PFA mf.
Opdatering og vedligeholdelse af opslag på LinkedIn
Vedligehold af hjemmeside
Ansøgninger om byggetilladelser mm.
Ansøgninger om skatte cpr. nummer og opholdstilladelse til udenlandske medarbejdere
Hjælp med NemKonto, MitId, E-boks, særlig sundhedskort mm. til udenlandske medarbejdere
Min hjælp til at løse administrative opgaver falder typisk ind under min eksisterende aftale med mine kunder, hvad enten de kører på løbende timeafregning eller en fast aftale.
Har du også administrative opgaver, som jeg kan hjælpe med?
Hvis du har brug for hjælp til dine administrative opgaver, så lad os starte med en uforpligtende samtale om mulighederne for et samarbejde. Her kan jeg også vurdere omfanget af opgaverne og dermed foreslå den helt rigtige løsning for dig.